GMK ODONTOLOGIJOS KLINIKOS PIRKIMO-PARDAVIMO TAISYKLĖS

www.gmk.lt el. parduotuvė priklauso UAB „GMK Group”, įmonės kodas 304925081, buveinės adresas Sūduvių g. 74, Antežerių k., Vilniaus r, tel.: +370 686 99300, el.paštas: info@gmk.lt.

  1. BENDROSIOS NUOSTATOS 1.1. Šios pirkimo-pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) reglamentuoja odontologijos paslaugų pirkimo-pardavimo sąlygas ir tvarką odontologijos klinikoje (toliau – Klinika). 1.2. Taisyklės yra privalomos visiems pacientams, kurie naudojasi Klinikos paslaugomis. 1.3. Klinika pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti šias Taisykles. Pakeitimai įsigalioja juos paskelbus Klinikos interneto svetainėje ar klinikos patalpose.
  2. PASLAUGŲ UžSAKYMAS IR SUTARTIES SUDARYMAS 2.1. Pacientas gali užsakyti paslaugas registruodamasis internetu, telefonu ar atvykęs į Kliniką. 2.2. Sutartis tarp Klinikos ir paciento laikoma sudaryta nuo momento, kai pacientas registruojasi paslaugai ir gauna patvirtinimą. 2.3. Pacientas privalo pateikti tikslią ir teisingą informaciją apie save registracijos metu.
  3. PASLAUGŲ KAINA IR APMOKĖJIMAS 3.1. Paslaugų kainos nurodomos Klinikos interneto svetainėje arba Klinikos patalpose. 3.2. Pacientas privalo apmokėti už paslaugas pagal nustatytas kainas, naudojant grynuosius pinigus, mokėjimo korteles ar bankinį pervedimą. 3.3. Kai kurioms paslaugoms gali būti taikomas avansinis apmokėjimas. Avanso dydis ir grąžinimo tvarka nurodoma paslaugų teikimo metu.
  4. PASLAUGŲ TEIKIMAS 4.1. Klinika įsipareigoja suteikti paslaugas, atitinkančias Lietuvos Respublikos teisės aktų ir profesinių standartų reikalavimus. 4.2. Pacientas įsipareigoja atvykti registruotu laiku bei laikytis gydytojo nurodymų paslaugų teikimo metu. 4.3. Jei pacientas negali atvykti paskirtu laiku, jis privalo pranešti apie tai ne vėliau kaip likus 24 valandoms iki paskirto vizito. Neperspėjus, Klinika turi teisę reikalauti kompensacijos už sugaištą laiką.
  5. PASLAUGŲ KOKYBĖ IR GARANTIJA 5.1. Klinika įsipareigoja suteikti aukštos kokybės paslaugas, taikydama modernias technologijas ir geriausią praktiką. 5.2. Jei pacientas mano, kad suteiktos paslaugos neatitiko kokybės reikalavimų, jis turi teisę pateikti rašytinį skundą per 14 kalendorinių dienų nuo paslaugos suteikimo datos. 5.3. Skundas bus nagrinėjamas per 14 darbo dienų nuo jo gavimo dienos, o apie sprendimą pacientas bus informuotas raštu.
  6. ASMENS DUOMENŲ TVARKYMAS 6.1. Klinika tvarko paciento asmens duomenis laikantis Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (BDAR) reikalavimų. 6.2. Paciento duomenys naudojami tik paslaugų teikimo, apskaitos ir teisės aktų nustatytais tikslais. 6.3. Pacientas turi teisę susipažinti su savo asmens duomenimis ir reikalauti juos ištaisyti ar ištrinti, pateikdamas rašytinį prašymą.
  7. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS 7.1. Visi ginčai tarp Klinikos ir paciento sprendžiami derybų būdu. Jei susitarti nepavyksta, ginčai nagrinėjami Lietuvos Respublikos teisme pagal Klinikos buveinės vietą. 7.2. Taisyklės yra parengtos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais ir jos taikomos tiek, kiek jos neprieštarauja galiojantiems įstatymams.